Stížnosti klientů cestovních kanceláří

  • Čeští klienti reklamovali dovolenou v Bulharsku: „Byli jsme naprosto šokováni, kolik je v hotelu kromě Čechů i dalších cizinců, a na pláži bylo dokonce i mnoho Bulharů.“
  • "Dovolená byla moc pěkná, ale do hotelu, kde jsou Češi takto diskriminováni, už víckrát nepojedu. Při odjezdu totiž museli všichni Češi vyklidit pokoj již ve 12 hodin a ještě na to byli upozorněni velkou cedulí na recepci CHECK OUT 12:00.“
  • „Dovolenou nám kazili naši sousedi. Ač oba věkem přes padesát, oddávali se každou noc pravidelně hlasitému sexu při otevřeném okně. S takovými sousedy třicetiletý člověk na vlastní sex ani nemá chuť, a ztrácí tak radost z dovolené.“
  • „Měli jsme zaplaceny letištní taxy, ale z letiště na hotel jsme jeli autobusem stejně jako ostatní klienti.“
  • „Cestovní kancelář by měla upozornit, že v době odlivu není voda v moři.“
  • Stížnost na dovolenou v Řecku: „Jídlo v hotelu bylo moc řecké, což nám nechutnalo. Od poloviny zájezdu jsme tedy přestali využívat polopenzi a chodili do místního fast foodu. V příloze posíláme účtenky a žádáme jejich proplacení.“
  • Klient: „Dobrý den, prosím, můžete mi e-mailem zaslat nabídku pobytů u moře? Podmínkou je ubytování přímo na pláži s all inclusive a v pokoji s výhledem na Eiffelovu věž.“
    Operátor: „Velice rádi vám zašleme nabídku all inclusive zájezdů v hotelech přímo na pláži. Bohužel vyhlídku na Eiffelovu věž není možné zajistit, protože se nachází dvě stovky kilometrů od nejbližšího pobřeží.“
    Klient: „V tom případě se obrátím na konkurenční cestovní kancelář. Věřím, že mému požadavku vyhoví. Známá byla takto ubytovaná v minulém roce a byla velice spokojená.“
  • „Dobrý den, prosím, můžete nám zajistit odlet i z kteréhokoliv jiného města v Moravskoslezském kraji?“
  • Klient: „Dobrý den, rádi bychom využili slevu na dítě. Složení osob bude dva dospělí a jedno dítě.“
    Operátor: „Samozřejmě, a jak staré je vaše dítě?“
    Klient: „Je mu 24 let.“
  • „Můžete mi prosím pomoci najít spoj do Osla? Volám, protože nemám e-mail a ani ho neumím používat. Zároveň si nemůžu letenku rezervovat on-line, protože se bojím, abych něco nepopletla. Ještě sice neznám termín, ale potřebuju letět přímo. Bojím se totiž letět s přestupem, protože se nedomluvím. Samozřejmě nechci letět z Vídně, protože nevím, jak bych se tam dostala. Chci tedy lety pouze z Prahy, protože tam snad trefím.“ (Telefonický dotaz, tazatelka je ročník 1984.)
  • „Prosím, můžete nám poslat e-mail s pokyny k odletu znovu? Manželka totiž byla minulý týden v zahraničí, proto jí e-mail nemohl přijít.“
  • „Požaduji náhradu za ukradené brýle. Jako důkaz krádeže vám zasílám své fotografie z pobytu. Na první fotografii jsem ještě s brýlemi, na druhé fotce mi již chybí!“
  • „Můžete mi prosím sdělit, kolik plechovek piva si můžu vzít s sebou do příručního zavazadla na palubu?“
  • „Byli jsme na dovolené na začátku sezony. V letovisku byl prazvláštní klid, restaurace, bary i atrakce sice otevřené, ale v nich málo lidí. Stejně tak na pláži. Prostě to nemělo tu správnou atmosféru rušné dovolené.“
  • "V katalogu neuvádíte, na které světové straně bude v Řecku východ slunce.“
  • Klient napsal, že když přišel na oběd v plavkách, personál mu řekl, že tam v plavkách být nesmí, a tak si je sundal.
  • „V den odletu jsme odjížděli z hotelu již v sedm hodin ráno, a nemohli jsme si tak vychutnat palačinky, neboť se připravovaly až v 7:30.“
  • „Led ve sklenici vydržel pouze krátkou chvíli, poté bylo nutné jít zpět na bar a doplnit.“
  • „U pyramid mě obtěžovali místní obyvatelé s prodejem různých věcí a zkazili nám celý výlet. Žádám o vrácení ceny.“
  • „Cesta k pláži sestávala z 20 metrů dlouhého chodníku a pak už jsme se museli brodit pískem až k pláži… žádáme kompenzaci, že chodník nebyl až k moři. Písek byl natolik rozpálený, že se nedalo bosou nohou přejít k moři. Nikdo nás na tuto závažnost neupozornil.“
  • Měl jsem k dispozici jen dvě ruličky toaletního papíru denně.
  • „Jídlo nic moc – večeře jsme sice všechny snědli, přesto žádáme, aby nám byly peníze za večeře vráceny v plné výši,“
  • „U snídaně All Inclusive nebyla podávána zmrzlina“
  • „Jakmile jsme vlezli do moře, okamžitě tam byli domácí Tunisané, stříkali a skákali, až nás prostě z moře vyštvali, proto jsme nemohli moře využívat“
  • „To jsme opravdu mohli zůstat doma u bazénu a byli bychom alespoň ušetřeni otřesného chování dalších stovek ruských turistů a určitě bychom si dopřáli k jídlu i něco víc, než brambory, chleba a rýži, které nám vesměs po náletu soudruhů zbyly“
  • „Na pokoji jsem měla pro sebe dvě lůžka, ale já jsem chtěla jednolůžkový pokoj a proto žádám o vrácení extra příplatku za jednolůžkový pokoj“
  • „Vámi inzerovaný /pozvolný vstup do moře/ byl podle mne až příliš pozvolný“.
  • „Požadujeme vrátit 50 % ze zaplacené částky za zájezd, protože se nám v noci shrnovalo prostěradlo, a přestože bylo ihned vyměněno za nové, shrnovalo se dál.“
  • „Z podzemního hotelového parkoviště vedl pouze jeden výtah, takže bylo nutné na výtah čekat.“
  • Klient si vyfotil pokoj, který byl naprosto v pořádku, ale rozházel v něm své oblečení a následně reklamoval neuklizený pokoj.
  • Na pláži jsme si dali gyros a to vůbec nebyl gyros, jak má být. To když si ho dám u nás na nádraží, to je gyros, ale tohle…
  • Objednali jsme si zájezd do penzionu No name, ale ubytovali jste nás v úplně jiném penzionu s  jiným jménem.
  • „Prostřený stůl v restauraci jsme si mohli prohlédnout pouze z fotografií nabídky cestovní kanceláře,“


Komentáře

Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!

Připojte váš komentář!

Můžete používat Texy! syntaxi.

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Cimrman

Kam jinam?

Mladí ochránci přírody